ماشین حساب سود سودمند اینستاگرام

اینستاگرام که در سال 2009 تاسیس شد یکی از مهمترین شبکه های رسانه های اجتماعی نسل ماست.

با بیش از 1 میلیارد کاربر ، برنامه به شما امکان می دهد محتوای خود را با هر یک از کاربران آن ، تقریباً یک هفتم از کل جمعیت جهان به اشتراک بگذارید.

با این وجود ، آنچه جالب تر است ، فرصت های مالی است که در اینستاگرام وجود دارد. در حال حاضر ، این برنامه 102 میلیارد دلار ارزش دارد. این بیشتر از تولید ناخالص داخلی برخی از کشورهای کوچک است!

دلیل اصلی ارزش عظیم اینستاگرام فرصتی برای تجارت است که در اختیار دارد.

 

امروزه شرکت ها و کارآفرینان در سراسر جهان از اینستاگرام به عنوان راهی برای محصولات و ایده های خود استفاده می کنند. امروز ، اینستاگرام درایور اصلی همه چیز است ، از مارک های مد گرفته تا پروژه های موسیقی کامل.

یک کلاس کاربرانی که از این فرصت استفاده کرده اند ، Influencers هستند. اینفلوئنسرها کاربرانی هستند که دارای موارد زیر هستند. بعضی ها 1000 دنبال کننده دارند. سایرین به اندازه 5 میلیون دنبال کننده دارند. هر روز ، این کاربران برای به اشتراک گذاشتن پست ها و داستان ها با تعداد زیادی از دنبال کنندگانشان ، پول دریافت می کنند. بیشتر تأثیرگذارها برای پستهایشان پرداخت می شوند. با این حال ، این مهم است که بدانید که همه Instagrammers به ​​طور یکسان ایجاد نمی شوند. درآمد آنها در هر پست انبوه تغییر می کند.

سال گذشته ، گزارش شده بود که کایلی جنر برای هر پست 1.2 میلیون دلار شگفت آور ساخته است. از طرف دیگر ، برخی از تأثیر گذاران درآمد کمتر از 500 دلار برای هر پست داشتند.

یکی از چالش های مربوط به بازاریابی در اینستاگرام این است که مطمئناً اطمینان داشتن سود عادلانه برای یک پست چقدر دشوار است.

به منظور ایجاد شفافیت بیشتر در بازار ، ما یک ماشین حساب درآمد اینستاگرام را تهیه کرده ایم. برای درک بهتر منطق موجود در حسابگر سود اینستاگرام ، ابتدا بیایید در مورد اینکه چه عواملی بر درآمد احتمالی یک پست تأثیر می گذارد ، بحث کنیم.

 


روز موعود اینستاگرام ,درآمد ,دلار ,ماشین ,حساب ,ماشین حساب ,کننده دارند ,دنبال کننده ,دنبال کننده دارند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

carlospcmmcq62 zuhause وبلاگ پرشین ترک فروش فلزیاب طلا یاب قوی هوکر دکتر هانی پایه سایت باران و دریا اجناس فوق العاده خودم